Denken als een journalist – Spreker Arend de Geus

Deze presentatie gaat over het krijgen van Free Publicity.

Veel ondernemers, ZZPers, organisaties of verenigingen zijn vol van de zaken waar ze mee bezig zijn. Maar wanneer ze er een podium voor zoeken, blijkt dat soms lastiger dan verwacht. Veel media zijn niet meteen zo enthousiast over wat je te vertellen hebt als jijzelf of je krijgt te horen dat je een reclamecampagne moet kopen: frustrerend. Toch kun je er wel degelijk iets aan doen om de aantrekkelijkheid van je boodschap te vergroten!

Als gastspreker laat ik in deze presentatie zien hoe het er op een redactie aan toegaat. Ik vertel over de cyclus die een journalist doorloopt voordat een item online, op radio, tv of in druk verschijnt en welke ingrediënten hij nodig heeft om het nieuws pakkend te brengen. Ingrediënten die jij hem kunt aanbieden!

De presentatie duurt ongeveer 45 minuten, waarna ik met de aanwezigen ervaringen uitwissel en vragen beantwoord.

Past deze presentatie niet precies bij wat je zoekt? Laat het me weten, wellicht komen we samen tot maatwerk. Ik ben ook voor andere onderwerpen als spreker in te huren.